Uitgelicht

Uitspraken Reclame Code Commissie

Uitspraken Reclame Code Commissie

In de afgelopen periode deed het College van Beroep van de Reclame Code Commissie drie uitspraken naar aanleiding van klachten die de Keuringsraad indiende. Wij leggen uit waar het precies om ging, wat de verdediging was en tot welke uitspraak de commissie is gekomen.

Lees verder
Monitoring: actie van de Keuringsraad

Monitoring: actie van de Keuringsraad

In de afgelopen drie maanden kwamen er 41 meldingen binnen bij de Keuringsraad. De meeste meldingen gingen over websites en over medische of ontoelaatbare claims voor voedingssupplementen. Zoals gebruikelijk lichten wij er een paar uit.

Lees verder
Klant aan het woord

Klant aan het woord

Bij de Keuringsraad hebben wij te maken met verschillende organisaties. Waar lopen onze klanten tegenaan? Waarom schakelen zij ons in? En wat willen zij delen? Deze keer spreken wij daarover met Dick van Leeuwen, medical advisor bij Bayer.

Lees verder
← Older    Newer →
Copyright: © alle rechten voorbehouden door Keuringsraad, KOAG/KAG